Glad påsk 2010

Tack alla vänner och familj för dom fina kommentarerna om bilderna på mej i kommunaltidningen :) Och era pushningar och intresse värmer mej i mitt hjärta! Det känns mycket roligare när alla vill vara "delaktiga" i mitt nya hälsosamma liv :)

Igår ringde mamma och var ledsen. Ena vin glaset till bröllopet hade gått sönder av en olycka av deras ena katt.. Så hon får med iver tillbaka för att köpa ett nytt.. Men snälla lilla mamma.. Det ordnar sig alltid.. Du är så god! Min kära lilla mamma :)

Sen hade både svärmor & mamma köpt lite saker till bröllopet igår:) Svärmor hade köpt lite dukar som jag skulle få se, och mamam & Åke hade köpt några uppläggningsfat hihih Ska verkligen bli spännande att se sen när allt ska upp och få se hur fint det kommer att bli ;D

Sen måste jag berätta lite om en knasig morgon jag var med om i veckan.. 
Jag hade lite bråttom en morgon, så jag tog bara en matlåda i kylen och for...När jag skulle värma dosan till lunch så fanns det bara stekpotatis hahah va ni skulle ha sätt mitt fråfetecken åvanför huvudet!! hahah
Så det blev lite röktskinka till potatisen och salladen:D ordnade sig till slut ;D

nu ska jag ut och med akkeballe och sen en prommis med Nikita..
Senare i em ska vi till umeå och köpa lite hästfoder och sen på bio och se änglavakt:)
Sen måste vi till nordmaling och köpa en rundbal till, räckte inte som jag hade räknat med..


Glad påsk till er alla! kram från oss i //Skogsgläntan
 


Kommentarer
Postat av: Iner Björkman

God kväll i Gläntan! Hoppas filmen är bra så att ni kan reckomdera den.Du får inte ha så brottom när du ska ta matlåda med dig men det är inte alltit så lätt gumman det kan hända vem som helst bland annat jag,Heehee. VI önskar er en trevlig GLAD PÅSK.Kram från oss.

2010-04-01 @ 19:12:36
Postat av: kicki

Hejsan och en riktig GLAD PÅSK

Har vairt inne på nätet och läst kommunaltidningen Du var jättefin på bilderna så lycka till med allt

Alla hälsar



kram från svärmora

2010-04-01 @ 20:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0