veckan som varit :)

Vad du är gullig mamma...Jag ska städa lite bland kläderna i helgen om inte mitt "ryggskott" stoppar mej..
Tack för senast mamma & bonuspappa, jag hade en jätte trevlig helg med er!

Veckan har rullat på som vanligt, i måndags var båda lediga så vi tänkte titta på vigselringar men då kom vi på att de va ju en röddag och allat var stängt =/ så vi brassade upp till lycksele och överraskade svärföräldrarna :) och svängde förbi Diana & Emil på vägen hem!

Sen har jag varit på gymmet i veckan.. Kört lite bröstträning och gåbandet i uppförsbacke med tempo i 30 min o lite annat.. Pust, de va jobbigt!! Sen fick jag lite coach tidigare i veckan.. Ellet stenhård träning med axlar, armar!! Träningsvärken satt i 3-4 dagar :)

och sen kom ryggvärken.. Jag kände av de lite igår men trodde att det var träningsvärk, men jag undrar om det är påbörjad ryggskott?? Det hände något när jag tog Akke på ridtur i morse...Eller blev värre.. Så älsklingen sa att han kunde mocka åt mej.. Du är bäst! pussen

Så nu sitter jag på jobbet och ser att jag har en ganska bra kväll så det här ska nog gå vägen...Jag tränade även på bollen innan ja for, fast jag lovade älsklingen att jag skulle ta det lugnt med träningen pga ryggen ;D

Tänkte även gå till gymmet på min middagsrast i kväll, men bara gå på rullbanet.. men ingen backe men i tempo.. jag hann inte ta en prommis innan jobbet så därför.. O det kan väl inte ska  ryggen mer?

Igår hade vi möte på jobbet. Och så firar vi facket 100 år nu i år.. Så dom bjöd oss och våra familjer till Lyckseledjurpark :) Så jag tänkte ta med mej älsklingen och tias på en liten utflyt dit! 22 Maj var det.

Och i morgon ska jag hämta tias efter skolan för jag ville ha han i helgen ;D och skulle vi få...Så vi ska fira lite påsk i helgen och kanske fara till leos lekoland :) Hoppas bara ryggen blir bättre...

Puss

Kommentarer
Postat av: kicki

Krya på dej träna inte när ryggen är paj

Vi saknar och längtar efter er

Kramisar från Medelås

2010-04-09 @ 21:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0