Vår påskhelg

Hur har eran Påskhelg varit då=)?

I torsdags for jag och älsklingen på bio. Vi såg änglavakt, som var faktist ganska bra..

Jag köpte nya jeans i onsdags, jätte fina.. Blev kanon snyggt till mina stövlar, hade de självklart på mej till bion ;D Så nu har jag i alla fall ett par byxor till finare tillfälle haha usch... Mamma, vill du ha mina gammla jeans :)?
Nä så denna vecka har man gått mest i mjukis byxa...Skönt att ha något som inte sitter åt..eller för löst..

Ha börjat sätta igång akkeballe nu, något pigg kan jag tala om.. Sen har vi hämtat en till bal.. kanske ska hämta en till innan det blir flör varmt.. och våran trogne vän, kronhjorten är fortfarande kvar hos oss och äter och hälsar på :)

Till helgen ska Tias sova hos oss, så ja har denna vecka att tänka ut något som vi kan hitta på..

På måndag ska vi till Umeå och titta på vigselringar. Se om någon faller oss smaken! Först blir det butiken som vi köpte förlovningsringarna på.. Hoppas dom ska ha några fina...Eller kanske vi gör egna?

Älsklingen har varit duktig som har spikat in innetaket i klädkammarn i helgen medans jag har jobbat, fattas tydligen några bräder så de blir väl att handla dom också på måndag. Sen är det bara tak, golv och fönsterlist, färg till golvet och taket kvar. Och sen är det bara att sätta upp inredningen....Längtar!!

I morgon blir det gymmet för min del :) kram från oss

Kommentarer
Postat av: Iner Björkman

God kväll skogstrollen i skogsgläntan!Påsken har varit mycket trevligt, haft besök av Alex,Mattias & Leffe även tjerna.Hoppas ni får tag i ringar som ni tycker om, det finns ju så mycket att välja men lycka till i alla fall. Ja du kan ju spara jeansen så kan jag ju prova dom när vi ses nästa gång.Jag & Åke var på ERIKSHJÄLPEN i dag så jag hittade såna där fruktknivar på ställning ska hålla utkik om det kommer in mer såna. Sköt om era skogtroll så hörs vi. KRAM FR MAMMIS

2010-04-07 @ 19:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0