Nu har du vandrat vidare min ängel.

Nu har vi kommit hem..Nu h ar vi fått tagit farväl av våran ängel..Oj så fint det var..

Du min ängel du skulle ha blivit jätte stolt och nöjd hur din sissta dag såg ut här på jorden. Dina blommor skulle du älska, allt var perfekt!! Sångerna, prästen, alla färger på blommorna var perfekt och bar just fram den du var...Du betyder mycket mej och jag kan nog prata för alla när jag säger att du betyder mycket för alla trotts du har vandrat vidare.Vila nu i frid min kära..men lova mej, ge styrka och släng några skyddsblickar mot din partner som nu är kvar på jorden.. Det är min sissta önskan..Snälla!! Vi ses snart igen...Älskar dej....!



Sen rasade våran nya bil på vägen hem.. Vi blev stående i Hörnesand vid E:an..Men så snäll bonuspappa som jag har så kom han och  mamma med traktorn "volvon" och skjussade hem oss.. Gissa om vi var något frusna när dom kom efter ca 3 timmar... 26- och snöstorm var det där vi va!! Så nu sitter jag och mamma och plockar upp alla saker som vi har köpt på resan och alla kläder från väskorna medans älsklingen och min bonuspappa är och hämtar hem våran bil som vi fick lämna kvar.. Ja säger då det, Mercedes ska det va! (Mercan som drar hem audin)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0