Snart ett farväl...

Jobbar 7-12 tur i dag:) Nice.. Så det blir direkt att gå ut till stallet och göra bort det och sen packa det sissta och duscha osv.. När älsklingen kommer hem vid 4-5 så är det bara att packa bilen och brassa iväg söder ut..
Vi mellanlandar i Gävle hos mamma på en bensträckare och en kaffepaus:) Sen vidare...

Imorgon min ängel ska vi säga adjö och jag kommer önska dej en fridfull resa dit du ska och jag ska ge dej många tårar både för att jag ledsen för att du lämnar jorden och sen glädjetårar för att jag fick känna en sådan fin ängel som dej!
Jag lovar jag ska vara där, och du ska få träffa min blivande man! ...Jag lovar att du kommer att älska honom :) För det är en värdefull människa i mitt liv!

Annars så känns dagen rikitg bra, solen gör det mesta faktist...Jag känner att nu när dagen är nära för ett farväl av min ängel så börjar känslorna vackla lite...Tårar hit och dit och tankar..fast denna vecka ha rullar på riktigt bra...Tror att man har "slängt" bort alla jobbiga tankar...Och att man ska ta dom sen.. Men nu är det SEN!! Nu vill dom ut.. Så känns det i alla fall.. Jag sovde inte bra i natt..eller oroligt rättare sagt...Det blir nog mycket prat och tankar under bilfärden.. Men det är nog bra.. För mitt huvud tänker som bäst (funkar)t underbilkörning/åkning...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0