Våran dag! Puss till dej

Idag den 28 februari firar jag & älsklingen att vi har varit har varit förlovade i  6år. Puss på dej min blivande man!

Älsklingen jobbar extra denna helg så vi firar väl inte på något speciellt sätt... Jag lagar lite god mat till middagen och annars blir det lite  mys framför tv...Tänkte först att vi kunde göra som förra året när vi firade 5 år..Då åt vi middag på en kina resturang och sen bio.. Men nu när älsklingen jobbar till senare i eftermiddag och jobbar igen tidigt i morgonbitti så får man respektera det!
Mej går det ingen nöd på för jag är ledig i morgon också=)

Nä nu ska jag städa lite och förbereda lite innan jag sk tvätta lite kläder så vi har rena till veckan ;D

Men först blir det en spa stund för mina naglar och fötter!


Grattis Sanna på födelsedagen! :)

Kommentarer
Postat av: Inger Björkman

Ett stort Grattis på eran sexårsförlovning,ha en bra dag trotts att din blivande arbetar. Kram från mammis ,åke & djuren.

2010-02-28 @ 13:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0