Fort. på vårt hälsosamma liv

Hej igen!!

Allt känns bra än i humöret o kroppen.. Känner mej faktist väldigt pigg och på strålade humör.. Än så länge har jag inte blivit godissugen alls!! Helt otroligt..Trodde att det skulle bli den jobbigaste biten.. Så jag får vara glad så länge det varar ;D

promenaden har gått bra, det har blivit en timme varge dag utöver mitt "vanliga" schema. Älsklingen  har fölt med varge gång förutom häromdagen får då stanna jag i vännäs hos Linn efter jobbet och gick nyny rundan med henne.

jag är mest stolt över vårat vardagsliv, att vi har lyckas "än så länge" att hålla alla bollar i gång md rätt mat, motion och det. Visst det är svårt i alla fall för oss.. För dygnen har alldelens för få timmar!  Men vi har endå lyckas gå och lägga oss i bra tid och jag/vi har sovit bara.. Men som sagt jag är morgonpigg och kvällstrött.. Så nu när det börjar bli ljusare så vakanr ja allt i mellan sex och halv sju på morgon.. Även när vi är ledig :) Rätt skönt endp, för nu när det är ljusare längre på eftermiddagen så hinner man göra mer saker och man är mer motiverad osv.. Ni vet nog själv hur det är..? När det är mörkt o kallt så är suget lite längre ner ´på listan att göra något?

Köpte Luftslotten som sprängdes igår:) Så det blev lite mys innan vi gick till sängs..

maten denna vecka har varit mellan kyckling,kött och fisk.. Mycket gott.. Igår överraskade jag älsklingen med en eget recept på tomatsås som jag lade kycklingfilé i.. rättare sagt jag överraskade mej själv.. Det blev ett recept som jag bara kom på så där  ni vet ;D men till min förvåning så smakade den kanon hahah.. och älsklingen sa efteråt att han var lite skeptisk när han såg såsen men efter första smakprovet så öste han på  mer ;d hahah och det detta blir inte sissta gången du gör det här sa han :)  Ska bara försöka komma ihåg hur jag gjorde den ;)

Imorgon blir det gymmet för oss båda, i alla fall för mej :)

Nä nu ska jag ut på en timmes prommis och ska försöka hinna rida hästarna inna jag måste åka till jobbet.. Hoj med!!


Kommentarer
Postat av: kicki

vad duktiga ni är fortsätt med det



Kramisar kicki

2010-03-19 @ 16:40:36
Postat av: Carro

Såg dig på Tidningen KA. Lycka till med träningen och allting. :) Hihi om du vill ha nått tips med kost o träning så hör bara utav dig lr om du vill gå en promenad runt nyby så hakar jag gärna på.. Jag tränar ju själv på gym 5-6 dar i veckan. :) sen lite annan träning med boll o sånt :)



Sen grattis till bröloppet.. :)

Kramar/Kusinen. :)

2010-03-31 @ 10:49:56
URL: http://www.metrobloggen.se/cmb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0