Härlig dag :)

Vaknade glad i morse också, dom dagar som hon gått denna vecka har jag mått bra i kropp och själ! Det bästa är att jag har träningsverk till tusen :)

Sen har jag tappat 1.8 kg :D

oskar fått firma bil som han är super nöjd med.. Min lilla mallgroda heheh nu erkänenr han att det är kul med lite drag och bus nu när han kör en "bättre bil" En Fiat -07 durbo diesel.

Jag åker till Gävle nästa vecka till mammsen;D

Mercan min har gått i pension, blev avställd i måndags =/ Så nu kör man Audi hihi

Annars är allt bra, ska kanske börja kickboxning en kväll i veckan.
På lördag ska jag åka till gymmet med älsklingen på min delade tur och cillan ska vara våran coach, spännande ;D

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad roligt att det går framåt för dig med allting kring promenader och det :) Håller tummarna för dig/er att det går lika bra i fortsättningen. Ska försöka tappa nå kilon jag med hihi. Kram

2010-03-21 @ 17:08:42
URL: http://rebeccabara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0