Mitt nya hälsosamma liv!

Nu har det hänt grejor.. Ska försöka göra det kortfattat :D

Hundvakt åt Saga än

Hämtat hem Audin från verkstan.

Slutkört med båda mercorna.

Förra helgen kom svärföräldrarna ner med minigrävarn och hjälpte oss att få igång avloppet igen.. Så till slut fick bort isproppen!

En kompis till mej, Linn. Hade skickat iväg en annsökan om en tävling "kom i form" genom kommunal.
Det innebar att man vann resa ner till Stockholm och hem, mat. träningskläder (Croft) och speciella skor som man fick prova ut = Som jag så lägger ja mycket vikt på hälen, så fick jag ett par skor som är mer stötdämpande där osv. 
En träningsboll, reflexväst, svettband (hårband), jacka, 3 tröjor, Personlig coach och en pärm med informations om kost, beteende, träning, kostdagbok osv..

Så alltså här vann vi 2 unga tjejor från umeå:) Som jag minns så var det 500st som hade sökt och just vi vann och 4 till :) Man "tävlar" i par.
Hela dagen var full med information och träning osv.. Jätte spännande!! Vi fick träffa fotografen som skulle fota oss (under träningen och med våra nya kläder och gruppbild, enskilt foto osv), chefen, coachen, hon som skriver artikeln om oss på deras hemsida och i kommunala tidning i en tid framöver.. haha så nu ska man vara kändis ett tag då.. Så ni som vill och är intresserad häng gärna med under förvandlingen och läs om oss. Självklart kommer jag att skriva hur det går för mej här på min blogg. och lite annat som jag inte får ner nu.
Bea heter hon som tränar oss.

Så från och med idag börjar mitt nya hälsosamma liv. Så dagen började med en rask stavgång (en timme) och nyttigare frukost. Som idag bestod av grön the, grovsmörgås med sallad, tomat,smör, ägg, skinka.

Mellanmål: 10 torkade aprikoser

Lunch: Kycklingfilé, kokta grönsaker, långkokt fullkornsris, glas vatten.

Frukosten blev inte riktigt bra för jag klarade inte av att äta havregrynsgröt. Så jag hann inte göra så mycketer mer innan jobbet.

mellanmål:ett stort äpple

Middag: samma som till lunch.

Sen provade jag lite övningar på bollen som vi fick :)

Nä nu måste jag fortsätta jobba.. Skriver mer sen :D hoj hoj

Kommentarer
Postat av: Inger Björkman

God kväll i skogsgläntan! Vad jag tycker du är duktig som vågar på detta du ska göra, men hur hinner du att äta allt detta,gröten förstog jag inte skulle gå så bra. Men jag tycker du är duktig i alla fall som har viljan.Kram fr MAMMIS

2010-03-15 @ 19:18:19
Postat av: kicki

lycka till

hörde att oskar har hakat på



kram kicki

2010-03-15 @ 21:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0