Shopping till bröllopet:)

hej alla glada..;D

Varit hos mamma på besök i ett par dagar.. Kom hem igår kväll:)

Vi har shoppat lite porslin till bröllopet- Jätte fint!

Men tyvär så fanns det inte 60 av allt som vi skulle ha förutom servettringarna.. så idag skulle dom beställa hem mer.. haha ni skulle ha sätt allas blickar när jag och mamma gick runt med en kundvagn var full med porslin;D

Medans jag var bort så har älsklingen tapetserat min klädkammare, oj jisses vilken skillnad.. Jätte snyggt!! Så i morgon efter jobbet tänkte jag åka och köpa lite golvfärg och innetak.. För älsklingen blev tvärdålig igår-MAGSJUKA!!!nej!!Min stackare...

Och en annan toppen sak som min blivande man hade gjort också var att koppa in motorvärmare i audin :) Nice!  Tänk att man kan ha en sån fin och underbar kille? Och så händig, tänk om man kunde vara så hälften så duktig som han ;D

Hästarna verkade då ha mått bra medans jag har varit borta, ser att man kan lite på älsklingen.. :)

Saga har åkt hem igen :/

Kram från oss i skogsgläntan...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0