Slog rekordet på restiden till Vännäs ;D I´m Good!!

Nu har jag jobba klart för i helgen:) Nu om en liten stund ska jag köra hem till mina kära.Fick köra Fiaten idag, wow vilken fart den hade ;d hehe slog rekordet på restiden  hihih.. ÅÅ ska bli spännande att få komma hem, älsklingen har börja spika in nya innetaket i sovrummet och dragit nya elkablar för lyse osv... hihi så kul!!
Men det blir nog fort sängen för mej, är något trött:D känner att John Blund är i närheten :)

Ledig i morgon, tänkte ta en ritt med hästarna och ta en joggingtur i skogen :D Annars tror ja bara ska slappa o dona på lite i huset, kan tro att det behövs tvätta ;D

Nä men alla underbara som läser detta.. Jag önskar er en riktig trevlig kväll och sov gott;D


MVH//Skogsgläntan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0